Meil on hea meel teatada, et ESTAIR OÜ on Türgi rahvusliku lennufirma Turk Hava Yollari A.O. lepinguline piletimüügi ja seotud tugiteenuste osutamise koostööpartner Tallinna lennujaamas.
Ühendades maailma tipptasemel teenindusega
Alates 1933. aastast on Turkish Airlines kasvanud tagasihoidlikust siseriiklikust lennufirmast globaalseks lennundusgigandiks. Tänu rikkalikule pärandile, ulatuslikule sihtkohtade võrgustikule, kaasaegsele lennukipargile ja tipptasemel teenindusele on Turkish Airlines Türgi kiiresti areneva lennunduse sümbol.
Kasv ja ambitsioonikus
1947.aastal toimus esimene rahvusvaheline lend Ateenasse. 1951.aastal kasvatati lennukipark juba 33 lennukini ning hakati lendama uutesse sihtkohtadesse: Nicosia, Beirut ja Kairo. Kuid põhirõhk säilis siseriiklikel liinilendudel.
Aastate jooksul laienes ettevõte nii kodu- kui ka rahvusvahelistesse suundadesse, liitudes 1956. aastal Rahvusvahelise Lennunduse Liiduga (IATA), mis vihjas ettevõtte globaalseid eesmärkide ambiktsioonikusele.
Lennufirma kannatas 1970-ndate lõpus ja 1980-ndatel mitmeid tagasilööke, kuid alates 1983.aastast võimule tulnud Türgi valitsus võttis kindla eesmärgi kasvatada Turkish Airlines’ist tugev rahvusvaheline lennufirma.
2008.aastal ühines Turkish Airlines ülemaailmse lennufirmade liiduga Star Alliance.
Maailma ulatuv liinide võrgustik ja Istanbuli sõlmpunkt
Nagu kõigil lennufirmadel, oli ka Turkish Airlinesil pandeemia ajal väljakutseid. Õnneks toimus kiire taastumine ning 2021.aasta jaanuariks teenindati juba 208 sihtkohta (võrreldes 317-ga enne pandeemiat). 2021. aasta veebruariks kasvas Turkish Airlines reisijate arvult Euroopa suurimaks lennufirmaks, edestades varasemaid liidreid Air France-KLM, Lufthansa, British Airways, Ryanair ja easyJet.
Kaasaegne lennukipark ja tehnoloogilised edusammud
Täna teenindatakse rohkem riike, kui seda ükski teine lennufirma teeb ning opereeritakse 374 lennukist koosneva Airbusi ja Boeingu lennukipargiga. Lisaks on esitatud tellimused Boeing 787, Airbus A321 Neo ja A350 mudelitele.
Erakordne teenindus ja reisijate rahulolu
Turkish Airlines eristub erakordse teenindusega. Lennuki meeskond on tuntud oma professionaalsuse ja väga sõbraliku teeninduse poolest, luues hubase atmosfääri. Reisijad naudivad gurmeetoite, mitmekesist lennu ajal pakutavat meelelahutust ja Wi-Fi-ühendust valitud lendudel.
Auhinnad ja tunnustus
Turkish Airlinesi pühendumist tipptasemele on märgatud mitmete auhindade ja tunnustustega, mis rõhutavad ettevõtte saavutusi ohutuse, teeninduskvaliteedi ja jätkusuutlikkuse valdkonnas.
Tänu muljetavaldavale liinivõrgustikule, noorele ja kaasaegsele lennukipargile on Turkish Airlines pälvinud Euroopa parima lennufirma tiitli.
Tulevikunägemus
Turkish Airlines jätkab arengut, eesmärgiga olla eelistatud lennufirma kõikide reisijate jaoks. Rõhuasetus innovatsioonil, jätkusuutlikkusel ja reisijate rahulolul hoiab ettevõtet lennunduse esirinnas, ühendades inimesi, kultuure ja võimalusi üle kogu maailma. Lennufirma plaanib lähiaastatel avada uusi lennuliine Aafrikasse, Aasiasse ja Lõuna-Ameerikasse. Turkish Airlines plaanib ka uuendada oma lennukiparki, et pakkuda klientidele veelgi paremat teenust.
Suure kire ja ambitsiooniga lennatakse peaaegu kõikidesse riikidesse üle maailma.
Tallinna ühendus
Turkish Airlines alustas lendudega Istanbulist Tallinnasse 2013. aasta juunis. Hetkel lennatakse 6x nädalas (2023.aasta sügis), kuid talvisel perioodil on kavandatud 10 lendu nädalas.
Lennuaeg on umbes 3 tundi ja 40 minutit.
Turkish Airlinesi lend Tallinnast on populaarne nii äri- kui ka puhkusereisideks. Lennufirma pakub oma klientidele mugavat ja kvaliteetset teenust.