Lühike ajalugu
1990.aastal lõid kolm suurt lennunduse entusiasti aktsiaseltsi ESTAIR. Esialgselt lennufirmana mõeldud ettevõtmine sai esimesel aastal mitmeid tagasilööke ning härrad olid seetõttu sunnitud oma strateegia ümber mängima. Uus plaan oli reisibüroo.
Seega võib ESTAIR’i pidada Eesti üheks esimeseks reisiteenuseid pakkuvaks firmaks.
Uuesti iseseisvunud Eesti algusaastatel sai meie põhitegevusalaks lennupiletite müük. Peamine firma, kelle pileteid tol ajal müüsime, oli loomulikult meie oma Estonian Air. Samm-sammult aga lisasime tootevalikusse erinevaid teenuseid ning arenesime üha enam täisteenuseid pakkuvaks reisibürooks.
1994.aastal ostis üks aktsionäridest ülejäänud kahe osad välja ning sellest sündis perefirma.
Vahepealsed positiivsed muutused panid meid otsima uusi arenguvõimalusi. Uute võimaluste “avatud ukseks” osutus Tallinna lennujaam, kus 2000-ndal aastal avasime ESTAIR’i piletikassa. Tegemist oli Aerofloti piletikassaga, mille teenuste osutamise edukalt üle võtsime ning tänu millele sisenesime lennufirmadele piletiteenuse osutamise teenuse ärisse.
Meie klientideks nende aastate jooksul on olnud, teiste seas, Lithuanian Airlines, airBaltic, Soeder Airlines, Volare Airlines, easyJet jne.
Hetkel võime uhkusega klientideks nimetada suuri ja tuntud nimesid nagu Finnairi, Aerofloti ning meie oma kohalikku Saartelennuliinid.
Kolm aastat hiljem avasime teise esinduse Raplas, kuna uskusime, et minnes inimestele võimalikult lähedale, suudame seda rohkem abiks olla. Sel ajal oli internet ja sealt ostlemine alles lapsekingades, mistõttu usaldasid inimesed pigem otsesuhtlust. Antud otsus õigustas end üpris kiiresti ning Rapla büroo müügikasv oli ühtlaselt tõusvas graafikus.
Järgnevad aastad tegutsesime 3 kontoriga, kaks Tallinnas ning üks Raplas. Interneti vahepealne jõuline areng oli inimestele avanud võimalused, mida varem polnud. Info leidmise lihtsus, kiirus ning mugavus tõi valikuvõimalused kätte ka Eesti maakohtadesse. Seetõttu kaotas Raplas büroo hoidmine järjest enam oma mõtet ning 2006.aastal võtsime vastu otsuse, et aeg on küps selle sulgemiseks.
2000-ndate keskel süvenenud majanduslangus sundis meid ümber mõtlema oma senise ärimudeli. Sulgesime linna büroo ning avasime nn. kaugtöökohad. Teisalt suutsime lennujaama kassa tegevust püsivalt kasvatada, sõlmides lepinguid Aviesi, Finnairi, Czech Airlines ning Aeroflotiga.
Aastatuhande teise kümnendi odavlennukompaniide tormiline areng avas maailma massturismile. Kõik soovisid reisida ja avastada. Hindade odavnemine ja valikuvõimaluste avardumine seda ka pakkusid. Turismisektori areng saavutas 2018.aastal tipu. Kõik tundus nii ilus, kui ühtäkki …..
“C-19” periood tundus justkui tume keskaeg. Riigid sulgesid enda piire nii kiiresti, et turismisektor varises kokku. Inimesed jäid võõrastesse riikidesse lõksu. Hirm ja abitus. Järgnevad kaks “C-19” aasta jooksul vajus maailmamajandus sügavasse auku.
Ja lõpuks, kui kerkisid esimesed lootusekiired, otsustas venemaa alustada täiemahulist sõda Ukrainas. Euroopa (ja maailma) lennufirmad leidsid end uuesti olukorrast, kus oldi sunnitud kiiresti adapteeruma muutunud geopoliitile situatsiooniga. Kõik olid jälle muutunud.
Viimaste aastate sündmused on mõjutanud loomulikult ka ESTAIRi tegevust. Pidime kiiresti kohastuma, et säilitada tegevus ja üle elada vaiksed aastad. Kuid elu läheb edasi ning ESTAIR jätkab tegevust 4-ndal tegevusaastakümnel.
17.dets.1990
Asutatud
Asutati üks vanimaid reisibüroosid Eestis.
2000
Piletikassa Tellinna lennujaamas
Avasime Tallinna lennujaama piletikassa.
2003
Esindus Raplas
Avasime büroo Rapla keskuses.
2005
Sulgesime Tallinna kontori
Sulgesime Tulika büroo ning jätkasime kaugtöökohtadega.
2006
Edukas Eesti ettevõte – AA
Väljastatud Eduka Eesti Ettevõtte sertifikaat – Väga Hea (AA).
2007
Edukas Eesti ettevõte – AA
Väljastatud Eduka Eesti Ettevõtte sertifikaat – Väga Hea (AA).
2009
Koostöö FINNAIR’iga
Sõlmisime lepingu Finnairiga piletimüügiteenuse osutamiseks.
2011
Koostöö Czech Airlines’iga
Sõlmisime lepingu Czech Airlines’iga piletimüügiteenuse osutamiseks.
2012
Edukas Eesti ettevõte – AA
Väljastatud Eduka Eesti Ettevõtte sertifikaat – Väga Hea (AA).
2012
Koostöö Aeroflot’iga
Sõlmisime lepingu Aeroflotiga piletimüügiteenuse osutamiseks (lõpetasime lepingu 2022.aasta kevadel, seoses sõjaga Ukraina vastu).
2014
Koostöö Air Lituanica’ga
Sõlmisime piletimüügiteenuse osutamise lepingu Leedu lennukompanii Air Lituanica’ga (lennufirma peatas tegevuse 2015.aasta maikuus).
2016
Koostöö Saartelennuliinidega
Sõlmisime piletimüügi ja kõnekeskuse osutamise teenused lennufirmaga Saartelennuliinid.
2018
Koostöö Wizz Air’iga
Sõlmisime lepingu Wizz Air’iga piletimüügiteenuse osutamiseks.
2019
Koostöö Belavia’ga
Sõlmisime lepingu Belavia’ga piletimüügiteenuse osutamiseks.
2020
Koostöö Nyx Air’iga
Sõlmisime piletimüügi osutamise teenuse lennufirmaga Nyx Air.
2021
Liitusime IATA’ga
Liitusime Rahvusvahelise Lennutranspordi Ühendusega – IATA.
Missioon & Visioon
Sõbralik ja usaldusväärne teenindus. Täpselt.Uhkusega võime tõdeda, et oleme lennufirmade, inimeste ning ettevõtetest klientide seas suutnud nende tulemuslike aastate jooksul saavutada usaldusväärse koostööpartneri staatuse.
Igapäevase töö usaldusväärsuse hoidmisel ja säilitamisel on meie eesmärgiks kogu tegevuse viimine vastavusse klientide kvaliteedi nõuete ja standarditega.ESTAIRi meeskond on klientide päralt 365 päeva aastas. Tänu meie töötajate kogemustele ning oskustele suudame pakkuda kõiki teenuseid, mida tänapäeva reisibüroolt/piletimüügi agendilt oodatakse. Kasutades piletimüügisüsteeme Amadeus ja Sabre, suudame klientidele pakkuda lennupileteid peaaegu igale poole.
Meie esmane pühendumus on täita klientide soovid ning ühtlasi meie klientide klientide soovid.Oma teenuste osutamisel oleme väga paindlikud ning alati valmis kohanduma lennufirmadest klientide tootenõuetele vastavalt. Paralleelselt on meie põhitegevuseks era- ja korporatiivklientidele reisiteenuste osutamine, kus soovime alati kliendi vajadustele lahendused leida.
Üritame alati pakkuda parimat kvaliteeti ning täpsemat infot, kuna üha raskem on adekvaatselt orienteeruda selles kasvavas infomüras.Loeme oma tugevusteks aastate jooksul kogutud kogemused ning omandatud teadmisi, soovi mitte lihtsalt pakkuda kliendile, mida soovitakse, vaid üllatada millegi enamaga. Usume, et efektiivsus ning kvaliteet saavutatakse kogemuste ja teadmistega.
Püüame pidevalt ületada klientide poolt seatud klienditeeninduse ootusi.